Հարցեր և առաջադրանքներ

1. Դուրս գրի՛ր անծանոթ բառերն ու օնլայն բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր։ ___Սուլթան-թագավոր____համրել-հաշվել___________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ 2. Նշի՛ր հեքիաթի ամենազվարճալի հատվածը: _______

Արջերը փախան, մեղուն ազատվեց, բայց, դժբախտաբար, իմ հզոր
ձեռքերի ուժը հաշվի չառնելով, կացինն այնպիսի ուժով էի շպրտել, որ թռավ
լուսնի վրա։

3. Նշի՛ր հեքիաթի ամենավախենալու հատվածը:

Մի անգամ կռվի ժամանակ, չնայած ես վագրի նման կռվում էի,
այնուամենայնիվ, գերի ընկա։
Նրանք ինձ կապեցին եւ որպես գերի ծախեցին։ Սև օրեր սկսվեցին ինձ
համար։

4. Լրացրո՛ւ բաց թողնված տառերը՝ խ կամ ղ: Քաղցր, դժբախտ, ծիծաղ, գլուխ, մեղու, տխուր, ծախել, տեղավորել, վախեցնել, փախնել:

5. Բառարանի օգնությամբ գտիր տրված բառերի հոմանիշ (նույն իմաստ) բառերը: Ելարան – Ծիծաղ – __ժպիտ-ուրախ___________________ Ագահ – ______չտես-անկուշտ_______________ Հզոր – _____քաջ-գորավոր_________________ Սարսափելի –_____գարհուրելի-վախենալու___________

6. Բառերն այնպես դասավորի՛ր, որ նախադասություններ ստանաս: ժամանակ, կռվի, Մի, գերի, անգամ, ընկա։ մի անգամ կռվի ժամանակ գերի ընգա։______________________________________________________________________ Կորած, ահագին, վրա, մեղվի, երկու, են հարձակվել, արջ:կորած մեղվի վրա հառցակվելեն երկու ահագին առջ։_______________________________________________________________ շպրտեցի, ագահ,Կացինս, դեպի, գազանները: ____կացին շպռտեցի մինչև ագահ գազանները։_____________________________________________________________________

7. Գրի՛ր մեկ բառով: Օրինակ՝ ման գալ – զբոսնել Պար գալ – _պարել_______________________ Խաղ անել –____խաղալ___________________ Բաց անել –___բացել____________________ Կռիվ տալ –____կռվել___________________ Վախ զգալ –___վախենալ____________________ Վազ տալ –_____վազել___________________ Հունձ անել –_____հնձել_________________

8. Շարունակի՛ր: Սկսեցի մտածել.<< Ի՞նչ անեի։ Որտեղի՞ց այնպիսի երկար ելարան գտնեի, որ լուսնին հասնեի։ Դես ման եկա, դեն ման եկա, մեկ էլ հանկարծ մի աստիճան տեսա ,որ տանում էր դեպի լուսին։ Ես շատ ուրախացա և հաքա սկաֆանդռ և ես ամիսներով բարձրանում էի և վերջապես հասա։ Ես այնտեղ այմոլորակաիններ տեսա։ Ես նրանց հետ ընկերացա՝ պարզվում էր նրանք բոլոր լեզուները գիտեին և ես իմ կացինը վերցրեցի և օդապարիկով թռա։ Ես նրանց գոռում էի ցտեսթյու՜ն և ես հասա երկիր։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *